zondag 31 juli 2011

Nog een weekje werken en dan ben ik een weekje vrij. Helaas heb ik geen gelegenheid voor een vlucht naar Benissa, maar een weekje Amsterdam is ook vakantie.
Ik ga eens lekker koken en wat gerechten aan mijn repertoire toevoegen. Ter voorbereiding zit ik nu al met mijn neus in de kookboeken en dan vooral A book of Mediterranean food, de klassieker van Elizabeth David, heruitgegeven door de New York Review of Books (en voorzien van een voorwoord door Clarissa Dickson Wright, die U weer kent als de helft van de Two Fat Ladies). Daarnaast geeft Rick Stein ook een handje bij, met zijn Mediterranean Escapes en zijn tour door de Spaanse keuken, deze weken op BBC 2.

1 opmerking:

  1. Als je ook nog boeken gaat kopen, koop dan vooral de Smaakbijbel van Niki Segnit... Heerlijk bladerboek.

    BeantwoordenVerwijderen