woensdag 8 februari 2012

Prentje en ik zijn uit elkaar. Anders gezegd: ik ben het slachtoffer van een zuivering. Gesneuveld in een pogrom. Gesneefd in een razzia. Verwijderd uit haar blogrol.
Ik weet dat vrouwen wreed kunnen zijn maar dit had ik niet achter de paashazen punnikkende Prentje gezocht. Waarom dan?
'Je detoneerde een beetje tussen alle crea vrouwen. Maar als je erg verdrietig bent, wil ik er nog wel even over nadenken.'
Verdrietig ben ik zeker. Maar ik huldig het talioprincipe en dus heb ik haar uit mijn blogrol gekieperd.

Prentje heeft natuurlijk wel een beetje gelijk. Als een van haar theemutsende virtuele vriendinnen per ongeluk naar dit blog doorklikte kwam ze opeens in een echte mannen-wereld van sterke drank, zware tabak, lekker eten, klassieke muziek, inspirerend theater en volwassen literatuur. Waar Prentje haakpatronen uit Alice in Wonderland bespreekt, verdiep ik me in de nieuwste interpretatie van Sherlock Holmes.

Zo, dat ben ik kwijt. In real life is ze gelukkig een leuke meid.

2 opmerkingen:

  1. hi hi, jij weet tenminste nog waarom je eruit gekieperd bent :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och arme. Als jij geen crea vrouw bent, dan weet ik het niet meer. Er is misschien een andere reden: misschien zijn het allemaal vervelende vrouwtjes uit Vinex-wijken. Daar horen jij en ik niet bij.

    En nu heb ik echt genoeg onaardigs gezegd. Ik vind het namelijk best wel een lieverd.

    BeantwoordenVerwijderen