donderdag 31 mei 2012

Mailtje van het bestuur van de VVE.

'Zaterdagavond was er een brandje in de containerruimte. Gelukkig deed de sprinklerinstallatie zijn werk en was het geblust toen de brandweer arriveerde. (...) De oorzaak van het brandje is waarschijnlijk het deponeren van barbecue-resten in een van de containers. Wil de betreffende bewoner zich melden i.v.m. de verzekeringskwestie? (...) Tevens wil ik benadrukken dat het volgens het huishoudelijk reglement niet is toegestaan te barbecueën op het balkon.'

Even recapituleren. Er ging 's nachts een container in de hens, de sprinklerinstallatie in de containerruimte ging af en de brandweer kwam op volle snelheid aanscheuren. Spektakel!

Ik woon pal boven gezegde containerruimte en ik heb er niks van gemerkt. Ik moet wel heel vast hebben geslapen.

Ik wil ook heel graag dat betreffende bewoner zich meldt. Bij mij, zodat ik hem of haar bij zijn of haar voeten kan afzagen voor het bijna affikken van mijn flat.

1 opmerking: